Asi Styla (Taner Doğan) Kaç Yaşında?

Asi Styla (Taner Doğan) kaç yaşında merak eden sevenleri için yazdık. Asi Stayla 23 yaşındadır.. 1991 doğumlu olan Asi Stayla Türk Arabesk Repçi’ler arasında yerini alıyor. Ailenin tek çocuğu olan Taner Doğan çıkışını 2010 yılında yapmış tüm Türkiye’de Arsız Bela ile birlikte en çok dinlenen arabest repçiler arasına girmiştir. Asi Stayla parçalarında melankolik bir hal vardır, para için değil sevdiği kız için rap yaptığı belirtilen Asi Style yeni parçaları ile de en çok dinlenen arabesk repçiler arasında yerini almış vaziyette.

27 thoughts on “Asi Styla (Taner Doğan) Kaç Yaşında?

  • 29 Ocak 2016 at 19:58
    Permalink

    Asicim çoook yakışıklısın seni çoooook seviyorumm .

    Reply
  • 29 Ocak 2016 at 19:56
    Permalink

    Sen benim kalbimde ayrı bir yerdesin ve çooook yakışıklısın seni seviyorum taner.

    Reply
  • 08 Aralık 2015 at 20:56
    Permalink

    Cnm yhaaa;) ;):-*:-*:-*

    Reply
  • 25 Kasım 2015 at 19:33
    Permalink

    sana âşiğımm taner abi çoook yakışıklısın

    Reply
  • 05 Kasım 2015 at 11:42
    Permalink

    Keşke seni bikere görebilsem seni çook seviyorum

    Reply
  • 05 Kasım 2015 at 11:41
    Permalink

    Küçüklüğümden beri seni çoookkkk seviyorummm. Çok tatlısın GAZİANTEP rap time 😏😍😏😏😏😏

    Reply
  • 29 Mayıs 2015 at 14:11
    Permalink

    çoooooooooooookkkkkkkkkkk tatlısın yaaaaaaaaa

    Reply
  • 29 Mayıs 2015 at 14:08
    Permalink

    hayatımın beni tanımlayabilecek tek büyük yanı can parçam ,yaşam sebebim ,huzur kokulum iyi ki varsınnnnnnnnnnnnn seni sevdigim için çooookkkkkkkkk şanslıyım

    Reply
  • 29 Mayıs 2015 at 14:04
    Permalink

    keşke bir kez daha görebilsem seni öyle tatlısın ki senin üstüne yok

    Reply
  • 29 Ocak 2015 at 18:31
    Permalink

    Çocuklar bile biliyor taner tugbayı seviyor orda herzamanki gibi çok tatlısın tanerim gaziantep rap time 😀

    Reply
  • 10 Ocak 2015 at 14:14
    Permalink

    Asi styla seni ccook seviyorummO:-)

    Reply
  • 05 Kasım 2014 at 15:11
    Permalink

    taner abi sn de dedin gibi koskoca bır okyanusun içinde bir bardak suya hasret kalmak gibi hasretiz sana ADIYAMANA BEKYIYORUZ

    Reply
  • 21 Ekim 2014 at 14:48
    Permalink

    Asicim inşallah beşiktaşlısındır seni çoookk seviyorum senin en çook beğendiğim tarafın hadi çek baba diyiyşin böyle devam atmeni isterim canım benim :-) :-) eyvallah yaar

    Reply
  • 21 Ekim 2014 at 14:40
    Permalink

    Yakında piksel e çıkmanızı isterim yanlız bunları okumanızı istiyorum menejerinize selam diliyorum sizi dinlemeye davam edicem şarkılarınızın başarılarını diliyorum sizi çoookk seviyorum görüşmek dileğiyle eyvallah

    Reply
  • 21 Ekim 2014 at 14:31
    Permalink

    Yakışıklılığını öne sürü yorsun seni kim sey le paylaşamıyorum seni çoookk seven selen hadi eyvallah yaar:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    Reply
  • 21 Ekim 2014 at 14:18
    Permalink

    Sizden yakında bir şarkı bekliyorum başkaları rap fazla beyen miyor benden başkası beyen miyor benden fazla dinlediklerini de sanmıyorum ben size ilk yorum yapıyorum pop müzikle alakam fazla yok bana deseler en çook pop mu rap mı deseler tabikide rap derim çünkü orda siz olduğunuz için seni çoookk seviyoruum eyvallah yaar :-) :-) :-) :-)

    Reply
  • 21 Ekim 2014 at 14:06
    Permalink

    Asi ben merak ettiğim birşeler var sana özel bir şarkın varmı birde senin en çook beğendiğim şarkın var seni sana anlatayım onu çoook seviyorum san ki şarkıyı söylerken kendini yoruyorsun ben yine piksel e çıkmanızı istiyorum sizin tüm şarkılarınızı telefonuma yüklüyorum sizi çook seviyorum. Eyvallah yaar :-) :-)

    Reply
  • 21 Ekim 2014 at 13:52
    Permalink

    Asi ben sizin bir hayranınızım sizi 5 aydır takip ediyorumm ve kim nederse desin senin için seni savunuyorum seni çoook seviyorum senin içinayrı bir duygum var eyvallah yaar :-)

    Reply
  • 30 Haziran 2014 at 16:10
    Permalink

    asi stayla hangi takım tutuyor bir türlü oğrenemedim ??????

    Reply
  • 10 Şubat 2014 at 20:41
    Permalink

    Taner abinin şarkılarını çok seviyorum dinlemediğim gün olmaz ve olmadı da inşallah bu sene de konyanın ılgın ilçesine gelir de biz de görmüş oluruz onu … :)

    Reply
  • 02 Ocak 2014 at 15:26
    Permalink